Beauty · 13 září, 2015

RECENZE: Parfémy Charismo (1 – 5)

Nemáte rádi dlouhé recenze? Upřímně, já taky moc ne, i když se teda občas rozepíšu. :D Ale o téhle značce bych se na blogu zmínit chtěla. Ne proto, že by se mi tak moc líbil každý parfém, který jsem od nich zatím zkusila (což se opravdu nestalo), ale spíš proto, že je to taková novinka, o které můžete ještě slyšet – tak proč vás s tím neseznámit?

lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, No. 5, číslo 5, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style

Slyšeli jste už o českých parfémech Charismo? V létě se ke mně dostal jeden skvělý kousek, který jsem si fakt oblíbila.

Ano, na mysli mám parfém No. 5, který tak krásně voní po květinách (už se taky právem na pár webech objevil). Vyzkoušela jsem i další čísla 1-4. Jaké tyto parfémy jsou?

lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, No. 5, číslo 5, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style

Ještě než se o nich rozepíšu, ZDE je článek, ve kterém se dozvíte jak něco více o značce, tak o samotném názvu a podrobněji tam píšu i o parfému číslo 5. :)

lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, No. 5, číslo 5, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style

Musím říct, že jsem ráda, že jako celý parfém jsem dostala právě ten s číslem 5. Je podle mě jako dělaný pro holky v mém věku, svěží a květinový. Perfektně mi sedl. Ty další na mě působily už docela jinak…

Btw. ty ostatní jsou vzorky a říkala jsem si, že je přece nebudu fotit, ale tak proč ne… zbarvení se nijak zvlášť neliší, mám dojem, že je jiné asi od parfému s číslem 6.

Zkusím to projet opravdu rychle a stručně. Protože to stejně vždy chce vyzkoušet –  a na oficiálních stránkách charismo.cz můžete objednat i vzorky. Každému voní všechno jinak, na každém se všechno rozleží různě… Nicméně tohle je můj názor a takový nástin toho, co můžete čekat.

No. 1

lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style, vzorek, no. 1, číslo 1Tento parfém je pro mě z vyzkoušených vzorků asi nejoblíbenější. Elegantní, jemný, ženský, přiměřeně výrazný.
„…dřevitá, směs tvořená mučenkou, jasmínem a vanilkou“ – to sedí. Má takový zajímavý orientální nádech. Opravdu pěkná a zajímavá vůně. Vydrží poměrně dlouho.

No. 2 lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style, vzorek, no. 2, číslo 2První dojem? Hooodně kořeněný parfém, aspoň na můj vkus. V popisu je „Vůně plná šarmu a něhy…“ něhu si u ženské vůně upřímně představuji trochu jinak. Jak říkám, vůně jsou asi celkem individuální záležitostí. „…kořeněná, květinová, sladká…“ zase, sladká a květinová se tu pro mě neprojevuje v takové míře, v jaké bych čekala.

No. 3

lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style, vzorek, no. 3, číslo 3První dojem u parfému s číslem 3 byl opět úúúplně jiný.  Spíše typicky „babičkovský“. Ale po chvíli vystoupnou složky, které tvoří zvláštní kombinace. „Vůně ovocná, květinová, citrusová Mystická mýtina…“ Ve složení pak najdeme, že hlava obsahuje černý rybíz, červený pomeranč, mandarinku, cassia fazole, růžový grepfruit a bergamot.

Jakmile se zase po nějaké době rozleží, vůně „zjemní“, je mnohem příjemnější.

No.4 lola-j, blog, cz, personal, fashion, cosmetics, beauty, blogger, czech, móda, kosmetika, krása, blogerka, česká, perfume, parfém, charismo, new brand, nová značka, květinová vůně, flowers, professional, photo, edited, my photography, copy right, autorské právo, moje fotografie, fotky, úprava, day, light, sun, denní světlo, slunce, pink, růžová, girly, dívčí, woman, žena, glass, sklo, plast, charisma, article, článek, post, trend, life style, vzorek, no. 4, číslo 4Tak tenhle parfém je podobně kořeněný jako No.2. V popisu stojí, že energií vibrující parfém překvapí nečekaným spojením tónů vůní… Pravda. „Hlava: Pivoňka, ananas, fialka, pižmo, vodka, broskev, listy banánovníku, citron. Srdce: Lilie, frezie, jasmín, hyacint, ylang ylang, konvalinka“. Na mě má docela pánský nádech.

Pak jak se rozleží, je o něco více svěží, ale v podstatě na mě působí stejně jako na začátku.

Závěr? Značka na mě udělala dojem, že nabízí opravdu široký výběr pro různé věkové kategorie lidí… i povahy. Testujte tedy vždy sami na sobě, protože na každém voní parfémy jinak. Dejte tomu taky pár hodin, protože se průběžně vůně mění, některé složky se projeví později, jiné naopak vymizí….

 

FacebookGoogle PlusInstagramYouTubeBloglovin'Ask.fm

Slyšeli jste už o této české značce? Chtěli byste nějaký parfém vyzkoušet?